The conversation prism & Android

Brian solis heeft op zijn blog een bericht geplaatst over "the conversation prism". Een mooie "kaart" van sociale media/sociale technologie.
Ook verder is zijn blog de moeite waard. Is zo'n plaatje echt nuttig....waarschijnlijk niet, maar mooi is het allemaal wel.
En na lang wachten lijkt de eerste android GSM van HTC er toch eindelijk te komen. Notabene bij T-mobile, mijn provider ;-)
Iedereen twijfelt of Google met dit initiatief wel een kans heeft, na de introductie van de iphone 3G. Ik hoop vurig van wel, want geen concurrentie lijkt me slecht voor Apple. Ook al omdat een telefoon zonder uitschuifbaar toetsenbord (zoals ik nu bezit) in principe voor mij niet acceptabel is. De tijd zal het leren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Olympische mashup

En nog een profiel....